Kattis Dockor

Alla inlägg under december 2016

Av Katti - 1 december 2016 01:00

Mer Disney. Här ett par masker med kläder till. Jag har även en Maleficent-mask som jag satt på en snaggad docka för många år sen, men de jag visar här är NRFC (Never Removed From Card). Det är en gummimask (samma plast som i Barbies huvuden) med vidhängande klädset till karaktären. Vad jag vet, finns det de här två, tillsammans med Askungens Elaka Styvmor och Den Onda Fén (Maleficent) från Törnrosa. Har några andra masker, men det är inte Mattel/Disney. 


Cinderella/Askungen, Fairy Godmother/Den goda fén



~~~~~~~~~~~~~~~


Snövit o de sju dvärgarna - Den Elaka Drottningen/Evil Queen

Av Katti - 1 december 2016 00:45

Jag är ju ett stort fan av Disney och köper de Disney-tryckta kläder jag har möjlighet att komma över. Hittade de här på eBay för rätt länge sen. Ser dem nu o då, lösa i olika lotter. Har många av Shillman's kläder från olika set, men kanske inte just de här plaggen. De är inte märka med Shillman's vad jag vet. Ser mest ut som billiga klongrejer, det mesta. Jag gillar ändå Disneytrycken! 


Topparna kommer med kjolar eller byxor, men köper man dem löst är de oftast ensamma, tyvärr. Kan göra det lite svårt att hitta passande nederdelar till tröjor o annat. Ofta har de helt gamla färgkombinationer, men det spelar i mitt fall ingen större roll. Gillar dem ändå :) 


 -

 -

-

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards