Kattis Dockor

Alla inlägg den 13 december 2016

Av Katti - 13 december 2016 12:00

En favorit i repris :) Hon behöver ingen närmare presentation. Länk till tidigare inlägg, skrivet för ett år sen finns här


Susy Lucia

Av Katti - 13 december 2016 09:35

Det är jultid o snart kör teven sina filmamaraton. Sagan om ringen-sviten brukar gå kring mellandagarna, och även om vi sett filmerna tusen gånger, blir vi sittande o ser dem igen (den som kan). Jag har ett oöppnat dockset ur filmsagan. Jag lämnar väl inga spoilers längre, när jag säger att det är från sista filmen, där Kung Aragorn äntligen får sin alvprinsessa Arwen. Dockorna har vanliga ansikten ur Barbies värld, så ingen av dem har nån direkt likhet med skådespelarna, Viggo Mortensen och Liv Tyler. Men dockorna är fantastiska. Från den tiden när dockorna fortfarande hade fina detaljer och separata kläddelar. 


Arwen är en brunhårig Mackie och till Aragorn, använde Mattel Tangos ansikte. Lite mer maskulint än många andra. 


 B3449 The Lord of the Rings, The Return of the King gift set, 2003




Av Katti - 13 december 2016 09:29

Hittade lite gamla bilder som jag bara lagt i engelska bloggen o tänkte att jag slänger in dem här också. Skapade ett nytt ämne bara för dem, då de innefattar Barbie och en annan docka. Som om jag behöver fler ämnen i den där oändliga raden i kanten. Önskar att bloggplatsen kunde trycka ihop sin ämnesplats mer, som andra bloggsajter har. Visserligen är det mer överskådligt när de ligger i en lång rad, i stället för hopknölade i ett stort moln i olika storlek på bokstäverna osv. Nåja, man kan inte få allt. Så. Mer kommer :) Barbie &

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards