Kattis Dockor

Alla inlägg under augusti 2017

Av Katti - 31 augusti 2017 20:45

Har fått min andra Poppy från årets serie, The Swinging London Collection. Hon heter Misty Hollows och kommer klädd i en svart sammetsklänning med krås i halsen. Poppy själv har modernt silverblont hår uppsatt med en svart rosett. Hon har grå ögon. O jag kan inte upprepa nog många gånger hur mycket jag älskar boxen! 


 

 PP115 Welcome to Misty Hollows Poppy Parker
The Swinging London Collection

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 

 -

  

 -

Av Katti - 23 augusti 2017 21:50

Har tagit lite bilder på nya tjejen - och Kat. Kvällssolen gör ju att dockorna blir orangeröda men jag ställde om färgåtergivningen något, men hon är fortfarande åt det orange hållet i tonen. Bryr mig inte så mycket om det, men det är rätt intressant. Har inget namn på den här bruden än, så hon får gå namnlös ett tag :) 


 -

 -

-

Av Katti - 23 augusti 2017 18:02

Letade annat o sprang på en bild jag tog tidigare i sommar. De är inte så vackra. Inte snyggt gjorda på nåt sätt. De är snett o vint målade och färgerna är inte alltid den bästa mixen. Dock älskar jag Steffi Loves cowboyboots. Finns en annan färgversion jag vill ha som jag såg passera revy i en facebookgrupp. 


Den jag vill ha, har mer den mörkrosa färgen från stövlarna längst till höger med detaljerna i mörkt lila, eller om det var tvärtom. Kan inte hitta bilden där de var med. Har den nog sparad på den stationära datorn. 

Jag önskar att jag visste hur många färgversioner det finns! 


Av Katti - 21 augusti 2017 14:47

Stannade till på TrU i Västerås när vi åkte från Helena i Hallsta o jag hittade ett set jag velat ha i evigheter. Nåja, sen jag såg dockan första gången i alla fall. Den är ju ny. Köpte en lös för ett tag sen men jag vill ju ha hennes garderob också. Kommer att bli dubblett av henne vad tiden lider men jag har inte ro att vänta. Hade väl kunnat styrt pengarna för hennes låda mot frakt till kompisen iofs men nu tog habegäret över. Butiken hade två set men bara en av varje kvar - o ungefär halva priset. Fortfarande dyrare än i USA men ändå.... Visst är hon snygg? 


DMR48 Pink Passport Barbie AA, 2015

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

-

Av Katti - 20 augusti 2017 22:29

Har knappt haft tid att sitta med foton i sommar men den här tjejen måste jag ju visa upp. Älskar hennes kartong! Hon levererades till mina föräldrar eftersom de skulle anlända under semestertid och just nu vet jag inte om jag får henne med mig hem eller om jag måste ta henne nästa vända jag kommer ner. Är ju Barbiemässa om ett par veckor och jag har planerat åka ner igen tills dess. Hur som haver. Årets Poppyserie är inspirerat av Londonmodet. Underbart! Boxen är bara så läcker med telefonkiosken! 


Poppy Parker, The Swinging London Collection 2017. Popster! 


 

PP112 Popster!

-

 -

 -

 -

 -

-

-

-

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards