Kattis Dockor

Alla inlägg under augusti 2015

Av Katti - 3 augusti 2015 23:00


Jag fick nyligen Autumn in Paris Barbies kläder, utom hatten och ville testa den. Min nya Janay fick bli modell. Eftersom hatten saknades gjorde jag en specialknytning med halsduken i stället. Hon behöver ingen hatt till det där håret! De mustiga höstfärgerna passar henne, tycker jag! 


 Janay i Autumn in Paris


Av Katti - 3 augusti 2015 22:15


Janay tillhör en av mina favoriter från Integrity Toys. Jag har ett par Janay, två Alyssa (samma docka) och deras asiatiska kompis, som jag alltid glömmer namnet på. Jade? Yes. Så är det. Åsså en Jordan o en Tariq. Nu pratar jag alltså gamla lekdockorna. Inte de nya samlardockorna. Deras kroppar är lite klumpigare än Barbie och något kurvigare, många anser dem snyggare, framför allt snyggare än Barbies SuperStar-kropp (1966). 

Några av dessa har senare fått nytt liv i Integrity's Fashion Royalty- och Homme-dockor och jag hoppas en dag få en Homme med samma ansikte som Tariq, dvs en Darius. 


 Janay, Embassy Ball


Janay


2 x Alyssa 


Jade 


 Jordan


Tariq 


~~~~~~~~~~~~~~ 


Barnbarnet beundrar Janay :) 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards