Kattis Dockor

Alla inlägg den 23 mars 2017

Av Katti - 23 mars 2017 22:51



Av Katti - 23 mars 2017 22:48

Letade fram lite kläder åt en av mina blåhåriga o nakna Curvys. Hittade en topp jag ville testa på henne men vad sjutton ska hon ha för underdel/byxor? Ett par blå Kenbyxor i blankt jerseytyg... Jodå, så fick det bli! Hon fick väldigt hög midja med dem. hahahahaha! Hon ser nästan sjuk ut i de här. Nåja, Hon får ha det tills vidare. 



~~~~~~~~~~~~~~~


Av Katti - 23 mars 2017 22:25

Lite bilder på Robecca Steam - har ingen aning om hur komplett hon är, eller om det ens är rätt docka till kläderna, men det spelar ingen roll i min värld. Jag gillar henne! Robecca är en robotdotter till en galen vetenskapsman - kanske hon är släkt med Edward Scissorhands? Hahahahaha! Robecca ingick i ett konventset med sin far Hexiciah häromåret. Alltid kul med specialutgåvor. Men det här är en vanlig release. Hon har med sig sin lilla plåtuggla Captain Penny och kläderna hör till First Wave Robecca, så det är förmodligen "den första". Just här, har hon fel skor på sig, men jag har hennes höga bruna stövlar också och hennes smycken - om än inte i bild. 


X3652 Robecca Steam, Daughter of a Mad Scientist, 2011


 -

 -

-

Av Katti - 23 mars 2017 11:16

Har fått hem två dockor från min långa önskelista och fotograferade dem lite snabbt när de kom. Tyvärr var det ju inte huvudkaraktären i serien, Jamila men killen jag köpte dem från hade i alla fall två av hennes vänner. Simba tillverkade de här och sålde dem via en arabisk filial i Förenade Arab-Emiraten. De har text på nåt arabiskt språk o jag har alltid gillat dem och velat ha dem alla till min Dolls of the World-samling. Two down. 


Dockorna grundas på Steffi Love och Kevin Love men de har fått sitt alldeles egna intryck. Jamilas väninna Kareema kommer från Egypten medan Jamil är Jamilas arabiska pojkvän. 


~~~~~~~~~~~~~~~


Jakten på Jamila och Sunayana fortsätter. 

 -

-

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards