Kattis Dockor

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2015

Evi bakar

Av Katti - 10 augusti 2015 15:28


Det andra setet jag köpte var Evi's Kitchen. Eller Evi's Little Kitchen. Inte att blanda ihop med Kitchen Little som var en serie kök med naturtrogna tillbehör i Barbiestorlek som såldes på nittiotalet. Som mycket annat, är det rosa detaljer till förbannelse. Oftast brukar lekseten komma i olika färger men det här har nog bara en färgsammansättning. 


 En spis med fungerande vattenkran, ett bord och två stolar - och en massa bestick till tallrikar. 

 Evi lagar mat o bakar och bjuder Evi och Evi på kakor o annat. 

Som sagt... Det är synd att Kelly inte kan ha Evis kläder, för det här klädsetet gillar jag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katti - Fredag 19 april 13:35

2024 års Fashionistas skickar en flirt till Barbies tidigare och mest kända/älskade utgåvor. Great Shape vet jag inte hur älskad hon är, men hon har dykt upp både här och där, inte minst i Toy Story-filmerna och fått en nyrenässans. När Mattel så gjo...

Av Katti - Fredag 19 april 13:27

Superstar Barbie, superstjärnan. Näst efter debutdockorna på 60-talet är hon den stora stjärnan i Mattels Barbiearmada. Tribute-dockan blev en latina med Petite kropp och brunt hår. Den dockan jag har, är väldigt pixlig så man har svårt att få grepp ...

Av Katti - Fredag 19 april 13:17

Barbie fyller 65 år och Mattel dedikerade Fashionistas-dockorna från 2024 (©2023) till detta genom att inspireras av några av de mest ikoniska dockorna genom åren.  Fashionistas 215 är inspirerad av första Rockers med rosa topp strösslad med stjärn...

Av Katti - Fredag 8 mars 10:38


Det har nu gått tio år sen jag gjorde om Kattis Dolls-sajten med nya ansiktsfoton. Tio år!?! Logon säger just "Kattis Dolls 2014". Satt och tittade på ett av de nyaste inköpen och kände att jag ville samla dem, inte bara i bloggen under det röriga ko...

Av Katti - Onsdag 6 mars 20:29

Jag vet inte var namnet kommer från, men dessa går som Rainbow Groovy. Regnbågen förstår jag, men vad är groovy? Rutmönstret i den "oavslöjade" dockan? Det jag kan säga, är att jag hoppades få asiatiskan i serien, men hon verkar ha huvudrollen, med s...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards