Kattis Dockor

Alla inlägg den 25 mars 2019

Av Katti - 25 mars 2019 13:00

Hon var en besvärlig dam att få hem. Mattels hemsida krånglade mer än lovligt och jag beställde henne till slut från Amazon via en kompis. O tro på sjutton så kom Mattel till skott o skickade en också - så då blev det två. Vilket inte gör mig nåt. Bad kompisen deboxa den som var finast. 

PUMA firar 50 år i år och i ett samarbete med Mattel, gjordes två dockor för att hedra detta. Jag vill gärna ha båda, då de var och en har sin lilla DET, men den svarta var ett måste, då hon gjordes med Selmas ansikte. Det har till dags dato, mig veterligen gjorts tre dockor med detta ansikte, Selma DuPar James som är tredje dockan i Harlem Theatre-serien, en ursnygg konventdocka och så denna, PUMA. Selma vet jag inte vad jag ska tycka om, även om jag har de två första dockorna i serien. PUMA var dock ingen tvekan med hennes färger. 


Hon kommer klädd i coola tränings/streetkläder i ett par vita tajts med PUMA tryck på smalbenen, till en sportig, svart tanktop med rosa detaljer och stickningar. Ovanpå alltihop en oversized jacka med fungerande dragkedja. På fingret sitter en puma i guld och skorna är moderna med rosetter på bakkappan. Så läcker! 

Vita dockan har lite andra färgställningar och gjordes med Louboutin-ansiktet. 


 FJH70 PUMA Barbie AA, 2018

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

-

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards