Kattis Dockor

Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av Katti - 10 augusti 2016 11:28

Fick ännu en Teen Talk Barbie i sommar - och den här pratar! Har ett par lösa sen tidigare, men ingen av dem fungerar, om det då är nåt batteri som måste bytas ut eller nån annan orsak vet jag inte. Jag var ju tvungen att kolla igenom hennes repertoar när jag insåg att hon pratade för att se om hon möjligen sa det klassiska "Math is tough", men inget sån't. 


Barbie är risig i håret men det kan gå att fixa med lite omvårdnad. Önskar att jag hade hennes kläder också. Det här är dockan med lila kläder, om jag får gissa, då hon har lila rosor i öronen. De fanns ju i en mängd variationer i hårfärg och frisyr (crimpat, rakt, lugg, lockigt, rött, brunt o flera olika blonda toner), ögonfärg, smink, hudton och kläderna skiljde också i färg. Dock hade alla samma roliga sammansättningar av byxa o kjol, top o jacka, i mixa o matcha-färger. Några var ljusa pastellfärger, andra mer färgglada och en del klatschiga i rött och svart. Här finns några av dem på bild. Och här


  



Fyra av fraserna jag snappade upp:


Let's have a tea party!
We're having no school today.
You look so cool!
I can't wait for summer!


Två vet jag inte vad hon säger, tycker hon pratar om like those kind of clothes o nåt om a black horse men jag har antagligen helt fel! Mjo. Let's stop for new records tror jag det ska vara... Inte helt enkelt att tyda henne.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards