Kattis Dockor

Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av Katti - 4 oktober 2016 21:53

Jag gillar dockor med ursprung i Asiens enorma världsdel... Actiongubbar görs med alla möjliga bakgrunder och jag har sett ursnygga asiatiska figurer. Här är några dockor/figurer från olika tillverkare. 


Integrity Jade tillsammans med en namnlös samurai - och en liten panda :D  

Jade är Janays asiatiska kompis, från Integrity Toys gamla playline. 

Killen kommer i sin box med extra händer och diverse samuraivapen.

Så snygg! 

Ett par av Integritys grabbar, Tenzin och Cruz 

Av Katti - 4 oktober 2016 21:10

Tog med mig några dockor till stugan den här svängen och ett par av dem är dessa. Headmistress för ett fototema i bakhuvudet och Pippi bara för att. Hon är badad o tvättad enligt konstens alla regler men jag måste försöka fixa hennes hår bättre. Nånstans ligger det ett par ståltrådar som ska sitta i det som egentligen ska vara ett par flätor, men de har gett henne för kort hår för att kunna fläta det på nåt bra sätt. Har med mig gummisnoddar - o de där ståltrådarna, så hittar jag bara "idet" att fixa henne bättre, ska jag göra det. 


Headless Headmistress Bloodgood och Pippi Longstocking


~ Ååååh, jag tappade huvudet. Kan du ta det??

Pippi bara flinar o plockade glatt upp det. Inget konstigt med det. Alls. 


~ Äh. Ta hit. Jag håller det själv...


Pippi saknar sin Lilla Gubben.
~ Hmmpppffftttt 


Kramelikram. 


 Lilla Gumman, vad du är fin! 

Av Katti - 4 oktober 2016 20:51

Gamla dockor i en mix. Har delat de här i en Facebookgrupp o de låg i en mapp på datorn o väntade så varför inte lägga dem i bloggen? 


 Party Pink Barbie - en europeisk utgåva.


~~~~~~~~~~~~~~~


 Cool Times Midge - med Steffies ansikte. Så söt, men ofta drabbad av fläcktyfus. Syns inte under tajtsen. 


 Cool Times Ken - Undrar varför killarna klarar sig bättre från fläckiga ben? 


~~~~~~~~~~~~~~~


Music Lovin' Barbie


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards