Kattis Dockor

Alla inlägg den 25 mars 2022

Av Katti - 25 mars 2022 17:24

Den första Barbie under namnet Lunar New Year var denna. Jag har dragit mig i det längsta för att köpa henne, men när antalet började sjunka på az bestämde jag mig för att köpa henne, innan man blir tvungen att gå till andrahandsmarknaden på eBay, för de priserna är hon inte värd. Hon lider av en gigantisk pixelåkomma, vilket förtar så mycket av hennes skönhet. Mari används inte så ofta i dockor och denna svarthåriga dam hade varit fantastisk - om det inte vore för hennes fullständigt detaljlösa pixelögon. Lunar New Year har Model Musekropp och alltså GG Maris ansikte. 


Lunar New Year firar det kinesiska nyåret och Barbie bär en cheongsam i två röda toner med tryckt blommönster och blå kanter. I kartongen finns det ett par blommor i kartong (hennes cheongsam är prydd med pioner, så jag gissar det är vad de är också. Alla pistiller ser ut som fyrverkerier och det är vad man firar den femton dagar långa festen med. Bland annat. 


GJT92 Lunar New Year Barbie, ©2020


 -

 -

 

 -

Ansikte: ©1998 Mari/Mariko


 -

 -

 -

 -

 -

-

 -

-

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards