Kattis Dockor

Alla inlägg den 2 oktober 2019

Av Katti - 2 oktober 2019 21:00

O lite mer Stacie. Ännu butiksspecial, Disney Exclusive. Mickey ToonTown Stacie kommer i Mussesiluettkläder i glada färger. Gult, rött och turkost blandat med svart o vitt och en gul musseballong. "Littlest Sister of Barbie". Det var innan Kelly - och senare Krissy, kom. Stacie var Barbies yngsta syster i några år. Hennes tvillingbror Todd försvann nånstans i den här vevan också. Kortlivat syskonskap... 


11587 Mickey's ToonTown Stacie, c1993

Littlest Sister of Barbie

Disney Exclusive

 -

 -

 -

 -

-

Av Katti - 2 oktober 2019 20:15

Hittade lite gamla foton o tänkte dela med mig av ett par roliga gift set. Eller, olika. De är ju samma, bara olika hudtoner. Barbie Stacie och Kelly i samma låda, här är de ute o campar. Jag tror jag sålde min vita Barbie, men har nog resten kvar. Samlade Kelly på den tiden och var ju tvungen att få de söta småtjejerna. Fick Stacie på kuppen, lika söta de. Toys'r Us Exclusive står det på lådan. Köpte dem förmodligen via nån kompis i USA, eller bytte med någon mot de som bara såldes i Europa. Minns inte riktigt :) Då var frakten inte alls lika blodigt svindyr som den är idag. 


Tre dockor och ett tält, med sovsäckar och andra tillbehör. Kikare och en lykta. Matchande kläder, systrarna emellan, alla i höstfärger. Strumpor i skorna. Separat sydda kläder. Snyggt. 

-

29836 Barbie, Stacie, Kelly Let's Camp! Gift Set AA, c2001

Toys'R Us Exclusive


 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

Jag har inga bilder på mitt vita set i kartong, så dessa nedan (i kartongen) har jag lånat från eBay. De lösa dockorna är mina bilder. Upplägget och kläderna är desamma som i det svarta setet. 

29337 Barbie, Stacie, Kelly Let's Camp! Gift Set, c2001

Toy's R Us Exclusive

 -

 -

 -

 -

 -

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards