Kattis Dockor

Alla inlägg den 12 december 2018

Av Katti - 12 december 2018 13:16

Som jag väntat på att få tag i droider - o speciellt de här två! R2-D2 och BB-8. Dotra höll på satt slå in paket till barnbarnet när hon passade på att visa mig, meddelst Messenger vad de köpt o jag hade knapp hunnit läsa klart meddelandet förrän bilen var ute ur garaget o på väg mot Rusta. 99 pix styck kostar de. Går ju bara inte att inte slå till. Tur nog fanns det flera kvar så jag fick tag i en av varje. Inlägg kommer senare, med fler bilder. 

Har länge, länge tittat på en BB-8 på vår lokala leksaksaffär men det är nån mekanisk leksak med diverse blipp-o-blopp-funktioner o den kostar nästan femhundra spänn o det lägger inte jag på en accessoir.... 

Önskar bara att de hade haft Yoda också. 



Av Katti - 12 december 2018 12:45

En efterlängtad tjej. Rockstar Glam. Tuff. Snygg. O fantastiska promobilder. Jag fick en rätt OK version av henne så jag är nöjd. Nr 87 har rotat i bland annat gult! Knallgult hår. Hon är stencool. Eva har bytt kropp på sin till en MtM o den är så snygg! 

Rockstar Glam kommer i en mörk denimtryckt jerseyklänning med "Los Angeles 1959 World Tour" tryckt framtill, kring en röd ros. Ett par svarta skor på fötterna och ett par silverfärgade solglasögon kompletterar henne. 


FJF47, Fashionistas 87 - Rockstar Glam, 2017 

Dayas ansikte.


Los Angeles 1959 World Tour. 1959. Det var då Barbie släpptes jorden runt. 

Av Katti - 12 december 2018 10:48

Frågan kommer upp nu o då, vilka hudtoner MtM finns. Jag har två kurvor och gjorde lite snabbt ett par bilder. Det här är långt från alla hudtoner som finns bland Made-to-Move-dockorna men det är de två kurvorna jag har o när jag ändå tagit fotona kan jag ju dela dem också. 


MtM Yoga och Dancer i jämförelse med F63 Platinum Pop



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards