Kattis Dockor

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Katti - 23 april 2015 14:36


Jag köpte nyligen ännu en indisk Barbie i sari. Hon är lite smutsig om näsan och saknar sina skor men det senare är lätt åtgärdat med alla miljoner skor som tillverkats till Barbie. Smutsen kräver lite jobb men ska väl fixa sig det med. 


Henns sari är sydd i ett vändbart tyg, ena sidan guldig, den andra röd. Guldprickarna på röda sidan är givetvis röda på den guldfärgade. Tror att den röda är rätan! 



 Lite galen ögonfärg har hon, med det blålila... 

Lite ur fokus... Har sett de där örhängena förr, på Barbie in India-dockor. Tror jag har minst en till som bär nåt liknande - om inte likadana. Guld, röd emalj och en vit sten. 

 En guldfärgad, stel halsring med fuskstenar runt om, mitt fram sitter en röd, glittrande. 

 Hmmm... En fjäril. Varför det? Röda armringar på båda armarna. 

Av Katti - 23 april 2015 14:25


Den här bruden (bokstavligen) är den första svarta versionen av KayLeas ansikte. En av mina sajtbesökare gav mig tipset om henne. Hon är den svarta versionen av den tredje dockan i samlarserien The Bridal Collection som startade två år tidigare med Millennium Wedding och följde upp med Romantic Wedding. Det här är Sophisticated Wedding 2002



 Så läcker!!

(lite lösa strån o dammtussar i bilden, hon har inget konstigt kring näsan egentligen!)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards