Kattis Dockor

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Katti - 27 april 2014 23:52


En av mina nyaste, fast gamla, dockor är Quick Curl Miss America. En vacker "Steffie"-docka med lockigt, blont hår och vacker Miss-klänning med guldtopp till vit organzakjol. Capen är gjord i röd sammet med "kungapäls" i kragen. 


Hon är NRFB och jag är faktiskt helt begeistrad i detta faktum! På sistone har jag tappat min fasta tro på att behålla dockor i kartong, men den här damen kommer att förbli kvar i sin låda. Jag väntar på en annan från en kompis i USA som har en dålig kartong. Hon kanske får komma ur sitt pappfängelse, men den här tjejen? Inte. 


Har redigerat baksidesbilden av boxen lite, då någon skrivit med bläckpenna på baksidan och det behövde inte vara med. Tyckte jag. 


Vackra blå ögon!


 Med tillstånd av Miss America Pageant. Ja, namnet tillhör ju dem. 

Av Katti - 27 april 2014 21:15


Då jag lagt upp Cold Days Bel tidigare, kommer här två av de fyra tjejerna. Givetvis är den jag saknar den asiatiska tjejen, Miri, men jag har ju köpt dem mer för klädernas skull. Gillar inte riktigt deras stora huvuden. Gjorde ett försök att byta huvuden på dem, dvs att sätta Skippers huvud på en Super Model-kropp men det lät sig inte göras. Deras halsknopp är större än Skippers. 


Super Model - Cold Days Sarah


Super Model - Cold Days Juls


Jag har tre av de fyra tjejerna. Miri, den asiatiska tjejen, längst till höger, har jag inte.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards