Kattis Dockor

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Katti - 8 december 2014 13:00


Ruth var ute på promenad en dag. Vinter o kallt o tjejen har inte vett att dra på sig ett par byxor... Ett par boots har hon i alla fall. O en silverjacka. Men rosetten sitter kvar. 



~ Meeennnn.... Vad är det här? Vad är du för en filur? 

~ Jag träffade en.... 

~ Va??? Pratar du?? 

~ Ja. Självklart. Du ställde ju en fråga o jag försöker svara dig. 

~ Eeeehhhh.... 

~ Jo, jag var ute i skogen och mötte plötsligt en kvinna i vitt med en krona av is. Sen minns jag inget förrän jag vaknade upp i den här skepnaden.  

~ Vänta nu? Vad menar du? 

~ Ja, men det förstår du väl att det inte finns talande grodor? På riktigt? 

~ ?? 

~ Men herre gud kvinna. KYSS MIG! 

~ Ehhhhhhh... euuuuwwww. 

~ Suck. 

~ Jaja, kom hit då.... 

~ Va vänta nu?? Var kom du ifrån??? 

~ Sa ju det! Den där elaka Snödrottningen förvandlade mig till en groda. En helvit för det är den enda färg hon tål att se! 

 Drömmar kan slå in. Och presenter kommer redan inslagna.... 

 Rosa är ju min favoritfärg! Så fint! 

Det verkar som om Ruth mött sin Prince Charming, fast han heter Harry. Harry matchar till och med hennes klädsel! Även om han också kommer barfota... 

 Ahhh, Tack min vackra prins! 


~~~~~~~~~~~~~~~



Tur att han inte såg baksidan av hennes klänning.... 

Av Katti - 8 december 2014 10:00



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards