Kattis Dockor

Alla inlägg den 11 juni 2017

Av Katti - 11 juni 2017 14:55

Tog några nya bilder av Signature Barbie jag köpte - o la in bilderna jag tog igår, som jag inte hade tillgång till när jag gjorde förra inlägget. Plockade ur innerkartongen för att fota lite mer - o visa skorna. De syns inte i boxen. Många av de här boxarna brukar ha loggan jättehögt upp på framsidan. 


Ena boxgaveln visar ett gäng Fashionistas som fanns för ett par år sen. Det är första omgången av serien, när de växte i färg och antal. Nygamla ansikten i en mängd olika hudtoner och hårfärger. 


DVX90 Barbie Signature, ♡ 'Lea', 2016

Asst. T7439


Hon har en fläck på kinden, funderade först om det var nåt i plasten på kartongen, men i bilden nedan är ytterkartongen borta, så nä. Det sitter på kindbenet. Dock var det tillfälligt för den gick att "borsta" bort. 

Samma tråkiga stickerögon som varenda Lea-docka de senaste åren. Samma samma samma samma. Men en annan hudfärg i alla fall. Hon ska få på sig åt av alla indianplagg jag har och flytta in i indianbyn vad tiden lider. 

"Signaturklänning"

 -

 

Hon har platta fötter med ett par orange sandaler. Kul med annan färg än rosa! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards