Kattis Dockor

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Katti - 19 maj 2015 13:20

Det blir ingen Poppy, i alla fall ingen av de två jag helst ville ha. Allt är slutsålt. Beställde en Adèle i stället. Den svarta i blå klänning. Har velat ha en mörksvart Integrity så länge o nu har jag i alla fall chansen att köpa en. Så fick det bli. 


Adèle Makeda, Timeless

Av Katti - 19 maj 2015 10:15

Bäst att ta i, i överkant. Fick förhandstitt på dockorna i lördags, med strikta order att inte dela före ett visst klockslag i en viss tidszon under måndagen, så då är det väl bättre att ta det här på en tisdag då? Jag blir gaaaalen! Vill ha så mycket o när man nu ser årets Poppy-serie. *waaaah* Ett par av dem måste jag ha. Gissa vilka? Från ena sidan av färgskalan till den andra då. O sen önskar jag att jag hade råd att köpa några till. 


Poppy, Poppy, Darla, Poppy

Poppy, Nigel, Poppy, Poppy (IT direct)


Vill ha The Midas Touch Poppy och Out of This World Poppy. 


Sen skulle jag inte dö om jag fick råd att köpa Go See! Poppy, Spring Song Poppy, Hippie Dippy Poppy, Peace Love and Soul Darla, The Camera Loves Her Poppy och Hot Shot Nigel. O det lämnar hur många? En som jag glömde lägga in i den bilden.... 

Poppy, Adèle, Kyori

 *suck* 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards