Kattis Dockor

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Katti - 17 februari 2014 19:28

WOW. Jag säger bara det. WOW! Fick en länk av Susannah för ett tag sen, till en utlottning av några nya dockor hos Integrity. Slängde in en lott på vinst o förlust på rödtotten, Shimmering Copper Isha. 300 stycken tillverkade. Man "köpte" en lott hos dem och en dag i februari var det dragning. Saken var den att jag helt hade glömt vilket datum det var, men som av en händelse tittade jag in i eposten och fick se, Glöm inte, din lott... Typ. Betala före det o det klockslaget så är den din, annars går den vidare till nästa lottinnehavare. OJ! Jag betalade dockan och idag kom hon i brevlådan! Tullfritt på det. 








 


Ja, ska man börja nån form av Integritysamlande, är ju inte rödhåriga Isha det sämsta. Nu har ju inte jag tänkt att det ska bli så många (tjejer) från den här firman, men nån till blir det garanterat - o kanske nån i en annan storlek. Isha här, är ju en av de längre IT-dockorna, huvudet längre än Barbie o c/o.
Dock ligger fortfarande Simi på önskelistan. Ash måste få sin demondotter!
Vilket påminner mig att jag inte ens delat Ash än! 

Av Katti - 17 februari 2014 14:45

Fick ett mail från en av mina besökare som uppmärksammade mig på att alla bilder inte fanns. Kikade på det där och insåg att, av någon outgrundlig anledning hade hon rätt. Vissa bilders länkning följde inte med i flytten o nu har jag en massa jobb framför mig att se vilka sidor det gäller och vilka bilder det är. Varför det funkade på de allra flesta sidor och inte vissa, när flytten av dem alla gått till på samma sätt, är underligt. 

Ingen rast, ingen ro. 

Tack till Inge, som mailade mig om detta! 


Thanks to Inge, that made me aware of the fact, not all of the photos got transfered in the move of the old site. So far I think this only involved the Kelly pages but I can't be sure. I have done some checkups here and there through the site and it seems OK. 

Av Katti - 17 februari 2014 13:19

En tjej i USA (en mamma är det, då hon ofta har sin dotter med i videorna) gör en massa roliga accessoirer och andra saker till sina dockor. Kolla in henne här. MyFroggyStuff

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards