Kattis Dockor

Alla inlägg den 22 maj 2021

Av Katti - 22 maj 2021 11:47

Satt o sorterade lite bilder o såg dessa i mina fotoarkiv. Indianer har jag alltid gillat. Dessa är från Kid Kore och kommer i en uppsjö varianter och färger. Tror jag köpte det här setet via en onlineauktion från "cykelgubben" i Helsingborg, vars hela butiksinventarie såldes på några leksaksauktioner för några år sen. Från leksaksavdelningen då förstås. Hade så velat gå in i butiken, men gubben var sjuk när jag var hos Eva, så det blev aldrig av. 


Heartland är en del av Kid Kores westernserier med dockor i olika westernkläder. Heartland Sisters är indianer och American Heartland cowboys. Vi har här Dancing Brooke med storasyster Running Deer. Sen finns det ytterligare olika karaktärer. Dancing Brooke är en "Katie" i grunden - gjord med Katies huvud och kropp. Katie har ett gäng systrar och några av dessa finns i Heartland-serierna också, under andra namn som jag inte kan eller kommer ihåg. 


-

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

~~~~~~~~~~~~~~~


 -

 -

 -

 -

Mockasiner i tunn plast... Dessa har en förmåga att försvinna i lek så det är väldigt sällan man får tag i dem med dockorna. De här följde med de två ovan. 

-

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards