Kattis Dockor

Alla inlägg den 23 september 2020

Av Katti - 23 september 2020 13:47

Blir lite tjatigt, men om någon kommer hit och undrar, är Kellysektionen under flytt. Jag har tagit bort alla inlägg härifrån som är färdiga i nya bloggen, dedikerad endast till Kelly med vänner. Jag vill kunna visa upp annat här och kunna dela in smådockorna bättre så allt eftersom det blir klart, försvinner inläggen härifrån och länkarna tas bort ur listan. Den lämnas dock, som referens. Referenser är alltid bra att ha och Kelly är ju en del av min stora samling och därför har den fortfarande sin givna plats här i bloggen. 


Nog om detta. Snart ska jag dela med mig av annat, som får ta plats här :) Potterdockor, Fashionistas. Poppy. Lite ditten och datten. Nya Sideshow-dockor jag fått hem, men inte haft tid att göra något med, pga Kelly. 


Kommer en massa nytt som jag ser fram emot att försöka få tag i. Barbie Extra. Kendockor i en flirt med gamla dockor. Nya ansikten. Mycket skoj! 

Stay tuned. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards