Kattis Dockor

Alla inlägg den 2 juli 2020

Av Katti - 2 juli 2020 17:15

Jag dök på det här setet oförhappandes och väntade ut den o köpte den när det var dags. Har aldrig sett en brunhårig Baby Wets. När jag letar i böcker och kataloger hittar jag inget heller. Augustyniak har inget i sina böcker. Har inte kikat i specifika Heart Family-broschyrer än, men de är för gamla. Setet är helt klart en europeisk utgåva, med Heart Familys franska namn på framsidan (La Famille Douceur) och deras italienska namn på baksidan (Famiglia Cuore). Det är Baby Wets Doll & Potty Chair. Dockan är ju en drick-och-kissa-docka, precis som tvillingarna jag har sen tidigare - och som är det set man oftast hittar när man söker information. Barnen har kommit med sin mor eller far också i nåt set, men osäker på om dessa bara funnits i Europa också. The Heart Family är ett område jag inte är så hemma på. 


9046 The Heart Family - Baby Wets Doll & Potty Chair, ©1990

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 

 -

 

-

Det roliga är, att jag samma dag jag fick hem och öppnade mitt postpaket, kom en fråga upp i en grupp på Facebook om nån kände igen den rosa pottstolen - och sparkdräkten (tvillingarnas pottstol är vit). Jag har den!! Helt galet. 


-

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards