Kattis Dockor

Alla inlägg den 3 februari 2019

Av Katti - 3 februari 2019 12:00

Tvillingarna Hadley och Isla är de näst yngsta syskonen i skaran och de fanns i svart eller vit version. De svarta köpte jag i box och de vita tvillingarna kom i en stora loten jag hade turen att få tag i. De saknar en av pinnarna till sin ställning och säljaren hittade tyvärr aldrig de delar som saknades. Vill jag att de ska dansa, får jag köra ett par i taget, men eftersom jag gärna vill ha kvar de svarta i kartong blir det lite problematiskt ändå. 


De här tjejerna är lite kortare än Barbie och deras ben är fastfrusna i en ballerinaposition med gjutna skor och remmar, målade i matchande färger. De har lite olika färger och toner i både hår och kläder och matchar varandra. Den gröna tar upp lila toner i klädsel och skor och den lila tvärtom. De har skruvlockar i håret och ballerinaarmar.

Isla & Hadleys ansikten är likadana och mig veterligen, de enda dockorna som har dem. 




~~~~~~~~~~~~~~~


 En suddig bild på lådan, vet inte varför jag inte fotade om den...

J8890 Princesses Isla & Hadley AA, 2006

 Hadley AA

 Isla AA


~~~~~~~~~~~~~~~

 

 Princesses Isla & Hadley, 2006

Isla

Hadley

 -

De helgjutna benen med målade skor.


~~~~~~~~~~~~~~~



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards