Kattis Dockor

Alla inlägg den 11 september 2018

Av Katti - 11 september 2018 22:49

Min monsterfavoritkisse, Toralei. Som en del av Garden Ghouls med vingar kommer Tora här klädd till ett bi. Vingar och facettglasögon med spröt. Så söt. 


Garden Ghouls är en del av Monster High-serien men Toralei har aldrig ingått i den gruppen (vad jag vet) och därför inte fått vingar. Det var The Ghoul Squad som fick dem för att hjälpa Treesa när hennes syster försökte förstöra den magiska trädgården... Nåja, ska inte ge mig in i några djupare analyser av det hela. Bryr mig inte så mycket om vem som är cool, smart, korkad, dum, vän eller fiende. Jag följer inte serien utan gillar bara dockorna som de är :) 


Toralei är en av tre dockor i dockserien, förutom Treesa som uppfinner pollen-typen för varje förändring, i det här fallet, vingar. Dessutom är hon katt (dotter till en werecat) och som sagt ett av mina favoritmonster. 


 

FCV55 Garden Ghouls Wings Toralei, 2017

Asst. FCV52

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 -

~~~~~~~~~~~~~~~

Några av Mattels promofoton: 

 -

-

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards