Kattis Dockor

Alla inlägg den 6 mars 2018

Av Katti - 6 mars 2018 10:11

Stor är förväntan bland samlare och barn, världen över att hitta alla Skipperdockor och bebisar som hör till den här serien. Den som är absolut svårast att få tag i, som det verkar, är den asiatiska versionen, både av Skipper och bebisen. Varför är det så?? Om de nu gör sig omaket att tillverka dockor annat än vita o latinska/solbrända, gör dem då för sjutton i tillräckligt stort antal att folk faktiskt KAN köpa dem?? Jag känner rätt många samlare som nästan uteslutande samlar asiatiska dockor, eller svarta dockor. O varför ska då de vara svårast att hitta? Som vanligt är det väl en låda om tolv boxar o EN är asiatisk o två är svarta? Men det finns en till som inte står att finna. Barnen här har inga könstillhörigheter (andra babydockor kan ha snopp eller inte, de här har inget, fast å andra sidan har jag bara sett en av dem på hand o kan inte uttala mig om hur det är egentligen) - men du ser i alla fall inte i bilden vad de är. Babyn nere till vänster, med gröna nappflaskan, den har jag inte sett nånstans. Iofs inte den asiatiska heller, medan de andra fyra finns att köpa utan större problem, och de tre av dem som inte är svarta, finns att köpa i Sverige. Varför har inte vi den svarta bejjen? *skakar på huvudet* Så, de det verkar finnas flest av, är de två bebisarna med rosa flaskor och den blonda med den lila flaskan. Sen vet jag inte hur random deras frisyrer är. De kommer i två modeller. 



Bebisen jag har på hand, med matkladdig mun: 

FHY99 Babysittes Inc Skipper baby, 2017

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards