Kattis Dockor

Alla inlägg den 22 januari 2018

Av Katti - 22 januari 2018 22:30

Fick en liten panikattack när kompisen säljer sin British Invasion Poppy och jag inte en sett mailet med köpinfo om henne. Det här är en av de få Poppy jag känt att HENNE MÅSTE JAG HA!! Det finns många Poppy jag älskar o gillar o tycker om o gärna vill ha, men den här är en av de som skrikit högst till mina älskar-fullt-o-helt-nerver.... Den där flaggklänningen o bollstolen.... Groovy! Sen kommer hon dessutom med en vit regnkappa och hatt. Måste ha. 

Gjorde en förbeställning i juni förra året o den skulle enligt mailet komma "nån gång under tidiga hösten". IT har ju liksom inga datum på nåt utan man får gissa - o de dyker alltid upp o ska betalas några få dagar före svensk löningsdag. Hur som haver. Mailade Interity igår o frågade var mitt mail var o om de alls hade min docka o stolarna jag beställde. Fick svar idag. Jodå. Sista betalningsdag i morgon. Va?? De föreslog att kolla SPAM-lådan - men nu är det så att min mail har ingen SPAM-mapp utan jag måste skapa egna filter o Integrity har absolut noll o inget filter. Nåväl, allt löste sig till det bästa o snart är hon på väg (o dyr blir hon med frakt o tullar o allt.... men det är hon fan värd): Bilderna är Integrity Toys promofoton


Poppy 2017 British Invasion







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards