Kattis Dockor

Alla inlägg den 5 juli 2017

Av Katti - 5 juli 2017 19:04

Som av en slump dök jag på den här pållen o lyckades klicka hem honom. Även med uppgivna mått var jag lite osäker på hur den skulle stå sig i förhållande till dockorna - den är lite längre, men lika hög som exempelvis Sindys häst, som jag råkade ha i närheten när jag packade upp den här pållen. O eftersom Tate låg intill mig fick han agera modell för att visa storleken. Får bli en Snövit i motsats till Black Beauty. Äh. Jag är kass på att hitta på namn. 


 -

 -

 -

 -

-

Av Katti - 5 juli 2017 19:00

O det är vad som låg i alla boxarna tidigare (blev plötsligt mycket "mindre" än vad det såg ut att vara): 


Av Katti - 5 juli 2017 18:45

Ibland klumpar det ihop sig :) O kors-i-taket, ibland levererar PostNord det de ska. O Schenker. 


 ... o allt kommer samtidigt... Ibland är det stora kartonger till små saker, andra gånger för små kartonger i förhållande till innehållet. Ibland är de alldeles lagom. Lite av varje här. 

Av Katti - 5 juli 2017 18:36



Av Katti - 5 juli 2017 12:26

Har inte bestämt vad hennes namn är ännu. I första läget blev det Jackie, sen Lynn o vidare Linn. Jacqueline kanske? Jackie-Lynne? Hahahaa, får se. Inte nog med att vi har namnproblem, det föreligger även ett uppenbarligt skoproblem. "Har ingenting att ta på mig". 


 -

 -

 -

 -

 -

 

-

-

 -

 -

 -

Hon kom i klänningen hon bär o jag har inte kollat vem som sytt den, om det var Andrea jag fick henne från, eller Jac som uppenbarligen är upphovet till hennes piercing o ringar. Har alltid velat ha en Jac-piercing o fick en på en av mina önskedockor! Kan inte bli mer rätt än så! Måste checka om hon eventuellt är omrotad, för kvaliten på håret känns annorlunda mot vad Mattel använder på sistone. Lite "fibrigare". Lite stelare. Dock finns det en tjej med det här mörka håret o som jag vill ha. Strunt samma. Love her. 

Redigerat, har fått veta att det inte är en av Jac's skapelser utan från en annan dockvän, men nån Amanda är hon inte. Nä. Jackie hänger nog kvar ett tag till. Med eller utan Lynne. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards