Kattis Dockor

Alla inlägg den 17 september 2016

Av Katti - 17 september 2016 13:00

20126 års Integrity club-upgrade bestod ju av tre valfria dockor. En, eller alla tre. Jag tog två av dem. Susannah tog den tredje. Sura Agnes är inget för mig - hur snygg hon än är i övrigt. Eller om det var hennes syster. Minns inte. Jag valde ju Poppy och Imogen. Den senare mest för kläderna, men framför allt smyckena. Är det nåt Integrity kan, så är det smycken. 


Nu. Face 2016 har svarta boxar. Det syns lite dåligt i mina blixtbilder. De ser bara grå ut här. Mörkt grafitgrå kanske jag skulle beskriva dem som, snarare än helt svarta. Ljuset spelar spratt. 


 

Nu. Face - Be Daring Imogen

2016 W Club Upgrade Doll 

Imogen är klädd i en ljus puderrosa kostym med sexig skärning. Prototypfotona visade en riktigt formpassad urskärning (det är lite mer än en urringning) men det slutgiltiga resultatet är mindre smickrande. Prototypen satt som en smäck, den här ser ut att vara i fel storlek. 


Kanske jag skulle komma mig för med att deboxa tjejerna nån gång för bättre foton, men jag har lite svårt att bestämma mig. Man får bra betalt för Integrity överlag - på eBay, även om de är nakna eller lösa eller bara kommer med diverse klädesdelar. Nåja. Får se. Svenska marknaden är lite mer svårtflirtad. O amerikanerna är svårtflirtade från Sverige. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards