Kattis Dockor

Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av Katti - 25 augusti 2016 23:29

Hade planer på att hälsa på en kompis idag, men omständigheter bestämde annat så jag i min tur bestämde mig för att göra nåt annat och i jakten på nåt helt annat stannade jag till på Röda Korset för att se om där fanns nån korgstol till min stora Pretty Dreams Barbie. De hade en stol för 15 pix o den fick följa med. Vet inte alls om den funkar. Den kan vara för stor. Dock hittade jag även en Famosa-docka med inbyggd speldosa o hon är i ungefär samma storlek som Supersize-dockorna, så stolen kanske funkar - bättre med den mjuka sovdockan. Famosadockan fick också följa med. Hon var så charmig att jag bara inte kunde lämna henne där. 

Jag springer inte på loppis lika mycket som andra kompisar, mycket för att det är så ont om dem där jag brukar befinna mig... Hittar sällan nåt skoj, men den här gången blev det rätt bra utdelning, trots allt. O alltihop för 124:- 


 Dagens loppisskörd, plus några enkronas miniatyrer som inte är med i bild. 


 En nyare gammal Sindy av solbränd modell och en Chelsea med risigt hår fick följa med. 


 Kanske något stor... 


Vredet man drar upp speldosan/dansfunktionen med. Mitt på ena skinkan sitter den! 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards