Kattis Dockor

Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Katti - 5 mars 2016 23:02

Det tog mig lite tid att få en av mina mest efterlängtade världsdockor, Festivals of the World Kwanzaa. Hon kompletterar dessutom festivalsamlingen. 


 

J0945 Festivals of the World, Kwanzaa Barbie, 2006


 -

Kwanzaa Barbie har fått Mbilis ansikte. 

 -

Läckra gröna ögon och en liten skönhetsfläck.

 -

 -

 -

 -

 -

Av Katti - 5 mars 2016 22:23

Jag köpte nyligt ett par små Kiddles-kloner. De är gjorda av samma företag som gjort Chris-klonerna jag hade sen tidigare. Visste inte det med säkerhet när jag köpte dem, men anade det, pga deras ögon, materialet och utseendet på klänningarna och snöret man såg i håret på en av dem. Jag vet ännu inte vad snöret fyller för funktion men den finns på båda dockorna. 


Metalltråden man ska använda för att böja armar och ben, sticker ut genom händerna! Inte så vackert. Men jag är glad att dockorna inte blivit gröna med tiden.  

Blankt o fint hår. De måste knappt vara lekta med!  

 


 


 

 

Precis som de större Chrisklonerna har de här dockorna hål i torson, men till skillnad från deras fyra, har de här bara ett hål. Märket på ryggen är likadant. 

Jag gillar dem, i sin ruggiga antisnygga look. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards