Kattis Dockor

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Katti - 4 mars 2016 00:18

Hasbro har tagit över tillverkningen av Disneys prinsessdockor från och med detta år. De är lite olika stora och jag tycker de är väldigt lika sina tecknade filmoriginal. Några av dem i alla fall. 

En av dem som stod på min köplista var Tiana - ända tills jag såg hennes gröna handskar. De är gjutna och målade på armarna. O jag gillar ju inte gjutna kroppsdelar eller plagg. *skakar på huvudet* 

Vad vi upptäckte mer, dottern och jag, är att det inte är så jättemånga sessor - av alla olika. Vissa finns det en massa av. Rapunzel. Askungen. Ariel. Törnrosa. Däremot Snövit o Belle var inte lika vanligt förekommande. Tiana, Pocahontas, Mulan, Jasmine mfl finns det bara två boxar av. Två! Jasmine kom jag inte helt överens med men Pocahontas och Mulan fick följa med hem. Dottern köpte Merida. 



Tianas gjutna handskar (*rys*): 


~~~~~~~~~~~~~~~~ 


 Pocahontas


~~~~~~~~~~~~~~~~ 


 Mulan

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards