Kattis Dockor

Alla inlägg den 15 november 2015

Av Katti - 15 november 2015 20:59

Ett annat Disneyset jag köpte en gång, innehöll en komplett Ken och en Barbie utan huvud :D Köpte det av en kompis som bara ville ha huvudet ur setet. Resten sålde han. Jag har inte tagit just några bilder av setet, så alla närbilderna - utom Kens ansikte - kommer från samma foto, därav den taskiga bildkvaliteten! O han är felfokuserad. 


X5787 Barbie  Disney, 2011 


Av Katti - 15 november 2015 18:24

Jag har ju en viss förkärlek för Disneytryckta dockkläder. Kan inte låta bli dem, när Disney är inblandat! O framför allt Mimmi o Musse. Disney har alltid legat mig varmt om hjärtat. Li tipsade mig om en docka för ett tag sen - fast jag hade redan -at den :) Några dagar senare var hon hemma hos mig. Dottern var hos mig en dag och fick deboxa henne. Har inte tagit några nya foton på henne så här är hon, i kartongen. 

 

 

H6468 Mickey Mouse Barbie, 2004

Läckra illustrationer på boxen. Klassiska Musse Pigg! 


Öppnade lådan för att ta fler bilder. Några nedan är fotade genom plasten. 

 

Älskar väskan!  

Polkarandiga strumpor till blå platåsandaler. Hade det varit en Mimmi-docka, hade det nog varit prickiga strumpor i stället. Skorna är väl det enda jag inte riktigt gillar med henne. 

It's so fluffy I'm gonna die! En hiskelig nyckelring med röda fjädrar. 

 

Har inte sett Puh-dockan men har några andra Disney-dockor och Barbie med andra seriefigurer.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards