Kattis Dockor

Alla inlägg den 7 november 2015

Av Katti - 7 november 2015 19:00

Jag fattar inte vad som pågår i vårt postsystem på senare år. Så många försändelser jag inte fått o jag måste ju tro på att de är avsända från de jag handlat av. En av de jag saknar är denna docka: 

Säljarens bilder


Köpte henne av en tjej på ett dockforum o hon beskrev paketet, kanske i något motsägelsefulla ordalag. Grönt papper, vitt papper. Ehhh. Trist när dockan inte kommer. Jag är så vansinnigt nyfiken på henne. Har kläderna sen förut men har aldrig sett dockan som hör till dem! Så jäkla irriterande. Fick igen pengarna men jag vill ju ha dockan!!

Av Katti - 7 november 2015 14:25


Ester och Serafina på en liten skogspromenad i höstsolen. 


 -

  -

 -

 -

 -

Av Katti - 7 november 2015 14:08

Kikade igenom vad jag laddat upp till bloggen i bildväg o insåg att jag missat att skriva om mina tjejer, senast de var ute på äventyr. Eller modellerade helt enkelt. Så mycket äventyr var det väl inte :) 


Min tjej har ännu inte fått nåt namn. Jag har spanat runt i almanackan efter olika namn som hon kan tänkas lystra till men jag hittar inte rätt. De jag fastnat för är Vega, Simone, Stella, Angela och Ellinor i olika former. Skippar det första. Det lutar åt nåt av de två sista. Angela eller Elenor, Eleanor, Ellinor. Blir nog baske så. Ellinor. Ella kort. Hade en klasskompis som såg ut lite som henne, men hon hade bruna ögon. Gabriella. Gabriella Ellinor? Många ell blir det. Äh, får suga på den karamELLen ett tag till. 


Fröken Namnlös Style fick i alla fall modellera för några bilder. 





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards