Kattis Dockor

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Katti - 21 februari 2015 09:30


En av leksaksbutikerna i Narvik ('min') hade fått in lite av årets nya kläder. Fem av de små seten och fyra av de lite större, karriärseten. De kostade bara 69 kronor för de små o något lite dyrare, 129 för de större seten. Som tur är får jag de här genom vänner i USA och har redan fått några av dem. Fast nä, egentligen inga av exakt de här. Ett mellanting mellan dem! Billiga på WalMart. Någorlunda i alla fall. Av de här, väntar jag framför allt på att få den svartvita klänningen med rosa band. 



Karriärer: 

En brandman (nähää??), en skridskoprinsessa och en bagare. Det sista är något halvnytt i alla fall. O klart Barbie har en rosa hjälm som brandman! Ska nog köpa kock/bagarsetet. Kanske brandsetet också för de där bootsen tror jag Ruth skulle gilla. 


~~~~~~~~~~~~ 


Här är en binge kläder - som antagligen kommer att vara lättast att få tag i, via Toys'r Us - vilket vi inte har i närheten av där jag bor. Eller så får man betala 249 spänn för seten i den lokala stor-COOP-butiken. De finns i USA för en prislapp av nånstans mellan 10 o 12 dollar. När de kom ut köpte folk dem för SJU dollar. *suck* 

Jag är inte helt begeistrad i alla kläderna i alla seten men de här är i alla fall mer upphetsande än många kläder dockorna kommer med. Hoppas få tag i några i alla fall. 



Av Katti - 21 februari 2015 00:30

O apropå katter.... Skulle fota tre av mina tjejer o då jag inte har studion klar, ställde jag dem på (den halkiga) stolen som jag brukar... Då kommer Luna spatserandes o börjar snoka. 


-

Dockorna ser ut som om de tittar på Luna, men de ser inte helt förskräckta ut. Dock blev Luna skrämd när hon la sig på stolen o dockorna betsämde sig för att fly fältet o halkade av stolen. Då flög hon därifrån... 

-

"She's got the LOOK!" 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards