Kattis Dockor

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Katti - 5 februari 2015 20:31

Fick hem lite nygamla möbler idag. Bland annat en soffa och en fåtölj. Nu är det inte fåtöljen i bilderna här utan en annan som jag inte hittat nån information om. Vet inte heller om dynorna hör till soffan. Tänk vad lite facebookforskning kan göra. Jag har sedan jag började skriva det här, fått reda på var det hör hemma. Eller i alla fall stolen (syns längre ner i inlägget) o dynorna hör hemma. 


Ester och Casey chillar i ett random vardagsrum. O se där - där är Rockersbyxorna! Casey fick dem till Mussetröjan att ha som myspyskläder. Nallen hör till Dreamtime Barbie tror jag. Måste dubbelkolla innan jag spikar det. 







~~~~~~~~~~~~~~~~ 


Foto: Karen Valentine 


Den röda fåtöljen sydd i plysch:  

'

En närmare titt på etiketterna på soffkuddarna: 

Den orange soffan är troligen från någon av alla möbelserier till Barbies Dreamhouse. De såldes under flertalet år i många olika färger. Jag har sett den ommålad i guldfärg. Läckert


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards