Kattis Dockor

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Katti - 11 januari 2015 23:35


Jag har länge haft två av killarna i Boyzone, Ronan och Steve, som båda kom med sina kartonger, men urtagna o boxen tillplattad. Kompletta. Nyligen hittade jag en tredje av killarna i kartong o kunde inte låta bli att buda hem honom - via en kompis i England. Han kom till mig i mellandagarna och om än lite småtöntig som de andra grabbarna, gillar jag honom. Är ju svag för kändisdockor - och inte minst pojkband eller killar av olika slag! 


 

Vivid Creations Boyzone Shane doll 

Shane kommer klädd i vit t-shirt till mörkbeige byxor med väst i samma tyg och ett par svarta kängor.


Dockversionen av Shane har tillome fått ärret över sitt högra ögonbryn, som sig bör. Däremot ser jag att han har smuts på näsan som jag glömt redigera bort (när jag nu fotade honom med det, utan att göra rent honom innan). 


 

 Tror det står © 95 BOY - UND i nacken på honom, vad det då kan betyda. Ja, boy är inte så svårt, men resten? 

En "signerad" poster följer med i varje Boyzone-box.

Av Katti - 11 januari 2015 23:13


Hade en halv fundering att köpa mig en rymddräkt till Barbie. Väntar på en ny docka för detta år som påminner så mycket om River Song. Med Nikkis ansikte i en vit version och stort burrigt hår, hoppas jag verkligen att hon blir verklighet! Vi har redan sett några av dockorna för detta år. De första dök upp i butik och på barbiecollector redan i december. Fast inte VI vi, inte i Europa. Eller inte i Sverige/Norge. 




Av Katti - 11 januari 2015 23:00


O en till Evi då, när jag ändå är igång. Är det en kille, eller bara en korthårig Evi? Eller kanske inte en Evi alls? Jodå, dockan är märkt Simba i ryggen, så definitivt en Evi Love. Tyvärr kom hon lös, så jag vet inte från vilket år hon är. Köpte ju ett lejon för en tid sen, men hennes kompis var en leopard, inte en zebra. 





Av Katti - 11 januari 2015 22:57

Hittade En Evi-docka på släde o för det priset kunde jag inte låta bli att köpa henne, även om släden är rosa. Hade hellre köpt Evin med rosa flufftröja, men hon fanns inte, så det blev en lila/blå. Evis kläder går ju knappt att använda till Kelly och hennes vänner så tills vidare får hon stanna i kartongen, men hon kanske får göra Barbie o Chelsea sällskap i vinterlandskapet så småningom. 


Evi Love Sledge Ride

-

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards