Kattis Dockor

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Katti - 5 november 2014 14:26

Har nu hela gruppen, New Kids on the Block. Hade bara tre av killarna tidigare, från olika serier. Nu har jag dels två av samma, dels tre nya från samma serie. Alla är märkta 1991 Hasbro, som Joey. 


 Jordan


Jonathan


 Joey


Donnie


Danny


~~~~~~~~~~~~~~~



  

  

Av Katti - 5 november 2014 14:02

Äntligen! Jag har väntat så på att få mig en Poppy Parker. Nu är en äntligen här! The Girl from I.N.T.E.G.R.I.T.Y  .

Poppy Parker som agent. Kanske inte mitt första val av Poppy-docka och inte ens av agenterna men jag är i alla fall superglad! Ska väl plocka ur henne vid tillfälle. Nu får hon stanna i nät o kartong ett tag. 



Åsså har jag samtidigt köpt mig en Adèle. Hon är en kaxig tjej med en massa attityd. Många av Integritytjejerna är snobbiga o kaxiga och Adèle inte minst. Dock är hon svart och jag har önskat mig en svart IT... Graphic Language Adèle heter hon och man kanske kan ana lite av det.... ;) 



Fotona är bara snapshot som jag brukar ta när dockorna anländer. Har en massa som pågår runt omkring mig just nu och ingen ro att stanna upp o fotografera som jag vill. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards