Kattis Dockor

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Katti - 8 maj 2013 21:29

Himmel... Jag kunde inte hålla mig. Har köpt en Monster High. Fast största anledningen till att hon fick flytta hit är att jag ville ha en lös MH att jämföra med. Fötter, händer, huvuden, kropp, ben mm mm. Dock ligger det en annan MH o väntar i faggorna. Får se när det blir av. Åsså har jag en ny kisse. Fler bilder kommer senare. 


 Dead Tired Draculaura & Catwalk Kitties Sushi

Av Katti - 8 maj 2013 17:06


Köpte den här tjejen i vintras, exakt som hon ser ut. Hon tillhör en generation dockor som lätt blir "oljiga". Det är nåt i plasten som löser ut och gör att de blir kladdigt högblanka. Hon har en knut i nacken i stället för en hästsvans men än en gång måste jag säga att jag har ingen aning om det är en fabriksknut eller om den tillkommit senare pga sliten hästsvans. Gillar hennes krullugg. Tror att det är en #5. 


Av Katti - 8 maj 2013 14:26


Midge kommer tillbaks i år. För att fira sin femtioårsdag. Här är en av de gamla Midgedockorna. Inte den som är med i filmen nedan, den svartvita.... Nä, det här är en senare variant. Bend Leg Midge. Som så många andra är hon väldigt koögd. Ooglyeyed. Skelögd. Lite Marty Feldman över dem. Lite. Sen finns det Midge som har helt centrerade ögon, inga fräknar osv. Det finns Midge med målade tänder och de har ansetts som värst av alla, vad gäller skelögdheten. Men jag gillar henne! Och den här tjejen med sitt - ja, RÖDA hår :) 



Se vem som kommer på besök: 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards