Kattis Dockor

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Katti - 8 april 2013 20:21

Detta är vad jag inte kunde låta bli idag. Det sades i en av butikerna att inga nyheter skulle komma in förrän i maj men jag passerade butiken o gick in. Stannade till på en annan skrotaffär först där jag haffade en Shelly och en Evi med Hello Kitty-tema. I leksaksaffären så hade de fått in Kens kläder, jag efterlyst (o billigare än i Sverige!, norska kronan till trots) men som sagt, även Steffi Love med Mimmitema. Rött o rosa o prickar. Spanade i billobutiken på ett annat Evi-set med en bil, för nästan samma pris. Den var en tia billigare. Just nu var Disneybilen nedsatt och jag blev så glad. En Beetle. En bubbla. Hade ju kunnat vara röd, men en mörkrosa duger väl den med? 




Evi är så söt med rödovitprickig Mimmirosett i håret. Samma tema som de andra Mimmidockorna med rosaröda kläder, här en rödvitrandig strand klänning med prickiga axelband. 



 

Ett mobilsmycke i formen av ett Pigghuvud med Mimmirosett följer med alla askarna. 


Evi har med sig en söt resväska i rött med Mimmimärke på. 


 

Hello Kitty Pyjamas Party. Ett mobilsmycke även här :)

Gillar hennes björntofflor! Syns inte så bra i bild. 


 Åsså en klänning till Steffi Love i svart satin med silverband och Pigghuvuden i grått. 

Av Katti - 8 april 2013 19:58


Det har kommit in lite nytt i Narviks butiker såg jag idag. Mobilen åkte fram för att fånga allt kul. Steffi Love har kommit med Disneytema - o närmare bestämt Mimmi Pigg, eller Minnie Mouse. Prickar o piggöron. Rosett :) 



Steffi Love i två versioner med ett par klänningar med pigg-tryck.  

Såg bara tre versioner men det ska finnas en fjärde i svart också (Party Chic). Jag var såååå nära (visar emellan tummen o pekfingret) att köpa tjejen i mitten, Fashion Girl, klädd i grått o rött men hon blev kvar i butiken. 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

Lilla Evi fanns också i några versioner. Hittade fyra smala kartonger o fyra bredare. Eller fem då hon även kommer med en trehjuling.


Fashion Dress med en prickig partyklänning  och kofta/sjal över axlarna. 


 Summertime i kort sommarklänning. 


Hair Styles med lite extra hårleksprylar. Spännen o borste. 


Cool Accessories med armband "till dig". 


 Tricycle med en gul boll på flaket :)

Den här Evi finns också i två versioner men jag fick bara bild på den ena! 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Can't read Swedish? Sorry ♥

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards